Integrace je hit poslední doby. O tom se nemusíme přít. Švýcarská Koba si myslí to samé. Už nějakou dobu se snaží všechny bowdeny a hadice co možná nejvíc ukrýt. S třetí generací fulu Sentiero přinesla řešení od FSA. To nabízí dvě varianty integrace. Říkejme jim třeba "minimalistická" a "maximalistická".
1) Maximalistická
V této variantě je třeba speciální hlavové složení FSA, představec FSA a řidítka FSA. Bowdeny i hadice z rámu prochází přes hlavové složení do představce a řídítek. Vylézají z řídítek zhruba 10 cm od představce a pokračují k jednotlivým ovládacím prvkům (páky brzd, řazení, teleskopky).
výhody:
- velmi čistý design
- bowdeny a hadice nevadí při upnutí brašny na řídítka
nevýhody:
- složitější na montáž
- složitější na servis
2) Minimalistická
V této variantě je třeba pouze speciální hlavové složení FSA, představec i řidítka lze použít klasické. Bowdeny i hadice prochází rámem skrz hlavové složení a vylézají z horní krytky hlavového složení pod představec.
výhody:
- jednoduché na servis i montáž
nevýhody:
- pro někoho design
Každopádně obě varianty znamenají, že už nenajdete žádné díry, krytky a prostupy v hlavové trubce. Žádné bowdeny a hadice, které vám po čase odřou rám. U všech modelů tak Koba posunula integraci o stupeň dále.